petak, 11. siječnja 2008.

JavaScript poruke

Posjetili ste neki blog i vidjeli JavaScript poruku (alert) sa dobrodošlicom, a neznate kako to napraviti? Pročitajte ovaj tutorijal i saznat ćete. Ubacivanje koda je jako jednostavno, samo zamjenite slijedeći kod sa tagom: body onload="javascript:alert('Pozdrav i dobrodošli na moj blog!');"> Ako želite da se pojavi više poruka za redom iskoristite ovaj kod: body onload="javascript:alert('Pozdrav i dobrodošli na moj blog!');alert('Osjećajte se kao kod kuće!');" Za dodavanje novog reda unutar poruke koristite \n na slijedeći način: body onload="javascript:alert('Pozdrav i dobrodošli na moj blog!\nOsjećajte se kao kod kuće!');" Ako želite ispisati poruku prilikom nečijeg odlaska sa bloga kopirajte slijedeći kod: body onunload="javascript:alert('Posjetite me opet.');" Nadam se da ste sada naučili kako staviti JavaScript alert na blog. No moram Vas upozoriti: mnogi blogeri mrze te poruke (i ja sam među njima) te će odmah napustiti Vaš blog. Stoga dobro razmislite hoćete li te poruke staviti ili ne. Isplati li se izgubiti posjetitelje na ovaj način?

Nema komentara:

 

Matt Andy Stan Gavin Vince